zondag 1 februari 2015

Quest 0: Groepsopdracht

Bij quest 0 kregen we de opdracht om verbindingen te leggen tussen de netwerken van onze groep. Wij hebben dit gedaan door lijnen te verbinden tussen onze namen, deze geven de eerdere samenwerking weer. Samenwerking tijdens andere leerarrangement bijvoorbeeld. Hierin komt naar voren dat ik al met enkele leden uit de groep heb samengewerkt, maar dat in dit leerarrangement ook nieuwe samenwerkingen voor mij ontstaan. Heel erg leuk, ik ben blij met onze groep! :)

Ook hebben wij per persoon onze netwerken beschreven. Mijn netwerk bestaat uit de volgende personen:
- Collega's 
- Directie
- Medestudenten MLI
- Docenten MLI
- Oud studenten MLI
- Leraar 24
- Platform voor community groep 3-4. 
-
-

Ik ben vast nog enkele netwerken vergeten te beschrijven, vandaar de ruimte achter de laatste opsommingstekens. De communicatie met deze netwerken gaat voornamelijk via mondelinge communicatie, per mail of via internet. De meest persoonlijke manier, mondelinge communicatie, heeft nog steeds mijn voorkeur. Echter is internet / social media een gemakkelijke en snelle manier van communiceren, waardoor ik hier ook gebruik van maak. Ik heb daarin wel eens mijn bedenkingen over de privacy, daarom kan ik me goed vinden in 'de discussie' op het blog van la4 onder het bericht 'Het was een pittig avondje.. maar top gewerkt.' Ik heb bijvoorbeeld dus ook geen Twitter. En of ik dat aan ga maken... dat is nog de vraag. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten